fredag, juni 24, 2005

Kjartans ordinasjon


Ordinasjon
Originally uploaded by Sørheim.

Til ære for alle dere som ikke var til stede ved min ordinasjon, så kan dere se et bilde her. Ordinasjonsgudstjenesten ble holdt hjemme i Masfjorden i Sandnes kyrkje. Det var en veldig flott opplevelse. Det var ganske spesielt å plutselig skulle være prest i en kirke der jeg har sett pappa "opptre" så mange ganger. På bilde ser dere alle de som deltok i ordinasjonen.
Bak fra ventre: Inger Kari(vår NMS sjef), Espen(god venn som skal til Thailand sammen med oss), Onkel Petter, Ove Conrad(lærer ved MHS).
Foran fra venstre: Pappa, MEG!!, Biskop Ole, Helge(prost).
GOD GJENG!

Les gjerne denne linken: http://www.nordhordland.no/puls/article1515416.ece

Til diskusjon: HVORDAN TAR KJARTAN SEG UT I PRESTEKJOLE???
Forslag til svar: SVÆRT BRA

6 kommentarer:

Kjartan, Eirin, Kaja og Mathea Sørheim sa...

Sliter forløpig med lave seertall, og velger å gå inn og støtte meg selv. Jeg synes Kjartan tar seg enormt bra ut i prestekjole. Problemet blir kankje at kvinnene ikke klarer å følge med på preika. Men, men, det er ikke mitt problem.

Anonym sa...

SVÆÆÆÆÆRT bra!

Anonym sa...

Mamma seier at du tek deg bra ut og at du må skaffa deg ein kjole som er din eigen.......

Anonym sa...

Eg syns du ser grådi våksn ut! D e rart at du e prest, men du passar igrunn veldi gått te d! Du må få sydd deg en kjole i Thailand. D e kje ant å si.

Agnar Aasland sa...

Som tilskuer i ordinasjonen vil eg si at kjolekjartan kom til sin rett blant likesinnede.....

Anonym sa...

Det må man si! Kjartan i kjole er et nydelig syn:) Lykke til med de første ukene i den nye, spennende tilværeslen! Hils Eirin og Kaja:)