fredag, august 05, 2005

Første uke i barnehagen

Denne uken har Kaja, Filip, Henrik og Ingeborg Anna hatt sin første uke i barnehagen. Det har vært en veldig god uke, både for barn og foreldre. Barnehagen ser utrolig flott ut, mye leker og utstyr og en flott uteplass. Det viktigste for oss er likevel at personalet i barnehagen virker å være veldig flotte mennesker som virkelig er flinke med barn. Det er godt å kjenne at vi allerede føler oss trygge på at Kaja har det bra!
På bildet ser dere assistenten i barnehagen, Lek, sammen med Filip, Henrik og Kaja.



På dette bildet leker Kaja med bestyreren i barnehagen, Kanja (her blir det rom for fremtidige ordspill...). Kanja er en brennende kristen og har mange års erfaring med å jobbe med barn.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Dette såg kjekt ut, no vart bestemor glad!

Anonym sa...

Godt å sjå at de har det bra! Du har fått ein fin barnehage, Kaja!
Lukke til med skulen, Kjartan og Eirin! Bra her. Kom heim frå ferie i går.

Anonym sa...

Kjære Kaja, Eirin og storebror Kjartan.! Det er så kjekt å se bildene, og lese om hvordan dere har det. Savner dere... Jeg koser meg med koret,og får oppleve en masse. Og så må du kose deg masse i barnehagen Kaja. Og lykke til på skolen Kjartan og Eirin. Gla i dere. Stor klem fra tante bente .Eimy hilser oxo.

Anonym sa...

hei alle sammen:)
Spennende å lese hvordan dere har det! Håper alt er vel.
Jeg søker lykken i tigerstaden og flytter til oslo 1.september.
er du på messenger,kjartan??
Vaya con Dios

Anonym sa...

D e kjekt å å se at dokke har det så bra. E glae for at Kaja har det bra i barnehagen. Glede meg t å snakka me dokke. Eg har komt hjem fra min tredje leir for sommaren i dag. Så eg e enormt trøtte. Men det har vert kjekt. Nå e der bare ein igjen, så flytte eg t Oslo. Glede meg. Vil bare og sei at der e mangen som tenke å ber for dokke her hjemma. E veldigt glae i dokke alle tri. Klem fra tante Siril.

Kjartan, Eirin, Kaja og Mathea Sørheim sa...

Kjekt å se at dere følger med, glad for det! Til deg Roar, så er vi på massenger en skjelden gang. Bruker for det meste Skype. Adressen vi bruker er: eirinsorheim@hotmail.com

Agnar Aasland sa...

Når på døgnet er det mest sannsynlig å treffe dere på Skype da?

Anonym sa...

Kan noen lære meg Skype!