mandag, november 21, 2005

Blinkskudd?


PB120001
Originally uploaded by Sørheim.
Hei! Jeg heter Kaja og er redaksjonens yngste medlem.

Synes det er lenge siden jeg så dere sist alle sammen. Nå er jeg blitt veldig stor, og flink til mange ting.

Jeg er veldig flink til å synge og jeg snakker både norsk og thai. Det siste jeg har lært meg er å ta bilde med pappa sitt fotoapparat.

Mitt første bilde, som jeg har tatt helt selv(!), kan dere se her. Slik ser mamma og pappa ut hver lørdag. De er ganske sløve alle lørdager. I alle fall når vi spiser frokost (eller når vi "spisser fokus" som jeg pleier å si...).

6 kommentarer:

Anonym sa...

I dag var oldefar (Helgaland og onkel Ørjan til kjøttkakemiddag, savnet jo deg Kaja i den blå stolen ved sia mi. Vi hadde trøffelkake til dessert. Så i mitt indre et sjoklade tryne (unnskyld uttrykket)
fylt av marsipan og sjokolade med to smilende øyne vendt mot morfar og en mund som sier mere kaga morfar.
Ser at du deler litt av bilde med mamma og pappa. Verre med mamma, som okkuperer hele badet med sine flasker og flakonger.

Hege Bergjord sa...

Veldig bra bilde Kaja, tror nok du blir en flink fotograf.

Maria og Espen Tveten sa...

Dette var en gjeng med troette tryner. Glad dere ser noe bedre ut naar dere ankommer spraakskolen. Lykke til med spraaktesten.
Espen

Anonym sa...

Hei Kaja! Du er ein flink fotograf, flott at du tar bilder av mamma og pappa, heilt greit at dei er litt sløve. Dei nok ganske stolte av deg, det er bestemor og. Veit du, bestemor møtte Elias, Mildred og Tore på flyet i går. Tore sa at Filip sakna deg. Han skulle gå i kyrkja på søndag men ville ikkje gå vist ikkje Kaja og Kjartan var der. Han er nok ein god kammerat!Elias var ein herleg liten gutt!Hels mamma og pappa.

Anonym sa...

Heia Kaja! Den skal tidlig krøkes som god fotograf skal bli....Jeg gler meg til fortsettelsen - det er ofte de litt utradisjonelle og orginale bildene som når lengst :-)

Anonym sa...

I dag er det 2 år siden du ble døpt i IMI-kirken. Hyggelige minner. Mormor og morfar
hilser så mye og venter på nye bilder fra den nybakte fotograf