onsdag, desember 07, 2005

Kaja hyttebygger


PC030002
Originally uploaded by Sørheim.
Er ikke denne fin?! Jeg og pappa har bygget den. Her kan jeg sitte og være helt for meg selv. Bare dumt at jeg ikke liker å være for meg selv... Da er det liksom ingen vits med egen hytte heller.

En dag ble jeg ganske sint fordi pappa holdt så masse på med den dumme PC'en. Fatter ikke at han gidder! Han laget vist sanne "linker" eller hva det heter.

Nå kan dere i alle fall følge med på alle de dumme misjonærpappaene som holder på med sanne PC'er. Bare trykk på det de heter på den(>)siden (liker best å peke. Vet ikke helt hva det heter rundt meg).

Takk for i dag. Skal snart vise dere nye triks.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Flott hytte Kaja! Slik gjorde pappa, onkel Thorbjørn og tante Bente også. Onkel Thorbjørn var eksperten, han laga mange hytter og så laga han telefon- og straumledningar melom dei av bestemor sine garnnøster. Då var det ikkje lett å koma seg fram i stovene. Tenkjer det vert kjekt når onkel Ørjan kjem, han vil nok vera i hytta med deg.

Anonym sa...

hei kaja! Så fin hytte du og pappa har bygget. Minner meg litt om når jeg var liten, jeg likte også å bygge hytte. Savner dere alle. Kjempe klem fra tante bente og eimy bjeffer en liten hei. =)