tirsdag, oktober 21, 2008

Takk Gud for IMPULS-Thailand 2008!


Som dere kanskje har lest på diverse andre blogger så har vi hatt en fantastisk helg her i Mukdahan. 25 nye kristne (inkludert 3 fra vår egen stab), en fornyet lovsang og mange nye skritt i tro gir grunn til takknemlighet.



Vi er fulle av beundring over IMPULS-Teamet fra Norge som har vært her sammen med oss. Makan til offervilje og positivitet finner man svært skjelden på denne kloden. Tusen takk!!! En STOR takk rettes også til alle dere der hjemme som har vært med oss i forbønn.

Denne helgen bekrefter vår tro på at vi er med på noe stort her i Thailand. Vi har overtatt en flott arv fra våre misjonærforgjengere, vi står sammen med noen fantastiske thaikolleger og vi har i dag en flott gjeng med NMS'ere i Thailand. Vær med og be om at Guds vilje skal fortsette å skje her hos oss.

Les mer om IMPULS-Thailand på andre misjonærblogger, Tveten, Mydland og Heggernes. NB! Få med dere stemningssnutten på videoen ovenfor som er hentet fra et av de mer høylydte øyeblikk...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Eg gler meg stort over det de får vera med på! Heldige misjonærar som fortener ein liten ferie no.....
Mamma

Anonym sa...

Får si til dere slik som jeg og Ingebjørg sang til mamma sin 60 års dag.....

Eg gler meg over dei som seier til meg... Eg vil gå til herrens hus....


Klem fra Sandviksveien

Anonym sa...

Får si til dere slik som jeg og Ingebjørg sang til mamma sin 60 års dag.....

Eg gler meg over dei som seier til meg... Eg vil gå til herrens hus....


Klem fra Sandviksveien