lørdag, september 19, 2009

Kaja 6 år!

I dag er vår fantastiske Kaja 6 år! En stor dag som skal feires tre dager til ende.

Festen begynte allerede i går med storslått familiesamling. Tante Siril kom fra Oslo og bestemor og bestefar kom fra Masfjorden. Veldig kjekt at det endelig var muligheter for familien til å delta i Kaja sin bursdagsfeiring. "Aldri så galt at det ikke er godt for noe", kan man trygt si om dette norgesoppholdet.

I dag, på selve dagen, skal en stor drøm gå i oppfyllelse. Kaja skal ha konsert med Seven-jentene. Kan man ha det bedre på sin bursdag? På tirsdag blir det så satt et behørig punktum for dette års festivitas med jentefest. 12 seksåringer skal invadere vårt knappe stueareal på 20 kvadratmeter.

Kjære Kaja, vi er så stolt av deg! Du er så sjarmerende og herlig at vi daglig når smeltepunktet. Ha en fantastisk dag!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Kaja!
Gratulerer med 6 års dagen!
Kjekt at du fekk ha familiebesøk denne gongen! Eg skulle hatt lyst til å vera der eg og, men det passa ikkje for meg denne helga. Håpar at eg kan ta meg ein tur seinare i haust.
Lykke til med konserten i dag og jentebesøket tirsdag.
Helsing tante Ingvild

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!!! Kos deg med all oppmerksomheten!
Janne og Kjell Egil

Anonym sa...

Kjære Kaja!
Gratulerer med overstått fra Mukdahan!
Feiring i 3 dager er riktige måten å gjøre det på! Håper du koser deg og nyter bursdagen din!

Klem fra filip, Elias, Mildred og Tore

Thaimaria sa...

Gode Kaj-ings!

Nå er du blitt seks år - og vi tenkte på deg i hele går, men vi visste ikke at du var sammen med Seven-jentene! Det var sikkert utrolig gøy!

Så blir det garantert veldig gøy å ha bursdagsbesøk med så mange venninner og venner!

HURRA for deg!

Bursdagsklemmer fra Henrik, Marte, Espen og Maria

Åslaug sa...

Gratulerer masse med dagen Kaja!

Eg tenkte på deg i går og håpar du hadde ein super dag! Det hadde vore gøy å høyre deg synge med Seven-jentene, men det var litt vanskeleg å få til... Er veldig glad for at eg fekk synge ein del av dei songane saman med deg i sommar då :)

Gler meg til å treffe deg igjen! Håpar du har det bra på skulen!

Klem frå Åslaug :)

Anne Marit sa...

Gratulerer med dagen på lørdag, Kaja!!

Håper du hadde en fin dag med seven-jentene!

Klem, Anne Marit.

Maria Louise sa...

Gratulerer med dagen som var, Kaja!! Det var så kjekt å ha besøk av deg i sommer!! Vi gleder oss til å se deg igjen, og Eirik Arve gleder seg masse til å leke med deg igjen :) God klem fra oss fire i Hålandsdalen

Anne Brit og Arne sa...

Hei Kaja! Det kommer en liten pakke i posten fra oss! Nå kommer vel snart babyen snart?

Anne Brit og Arne sa...

Hei Kaja! Det kommer en liten pakke i posten fra oss! Nå kommer vel snart babyen snart?

Anne-Lise Tveida sa...

Hei dere! Jeg merker at jeg ikke har vært helt oppdatert på hva dere har gjort for tiden.. For det første, gratulerer så mye med en jente til på vei!! Så utrolig koselig! Håper det går bra med dere! Og at Kjartan kommer sterkt tilbake snart! Jeg ville egentlig bare fortelle dere at jeg skal snart tilbake til Thailand en tur, og hadde håpet på å møte dere der! Men det blir jo ikke så lett å få til skjønner jeg. Men hvis dere vil at jeg skal ta med noe for dere til de andre misjonærene eller noe så kan jeg sikkert ordne det altså! Det er bare å gi beskjed! :) Håper vi snakkes snart! Klem fra Anne-Lise.