tirsdag, august 23, 2005

Eirin og Kaja. To ferske bloggere!


P8210097
Originally uploaded by Sørheim.

Med dette vil vi på det mest høytidlige erklære VÅR felles bloggside som åpnet! Eirin og Kaja har gjort sin inntreden.

Merkevaren:www.thaikjartan.blogspot.com består, men nå med tre sidestilte redaktører, alle med redaksjonell frihet.

På bildet ser vi yngste skudd på redaktørstammen som nyter et lite journalistisk frikvarter. Denne verdifulle tiden tilbringer hun sammen med sin gode venn Filip lettere henslengt i Marit og Satads hengekøye.

Fam Sørheim ser frem til mange gode år med tette kollegiale bånd...

12 kommentarer:

Maria og Espen Tveten sa...

Jeg ser fram til å lese Kajas betraktninger over tilværelsen her i Thailand. Det blir i tillegg uhyre interessant å følge utviklingen på denne bloggen, og hvilke redaksjonelle linje redaktørene legger seg på.
Espen

Anonym sa...

Halloen igjen. Endelig har eg fått komt meg på ineternett igjen for å sjekka bloggen dokkas. Har nå budd 1 uka i Oslo, topp, å hatt min fysste dag på musikk. Virke toppers. Gratuelerer med bryllupsdag i går. Skreiv melding, men har ikkje fått svar. Glede meg t å snakka me dokke igjen. Snart forhåpentligvis.

Agnar Aasland sa...

Ja dette var dramatiske endringer må eg sei! Og neste lekssjon er å snu et bilde rett veì?

Kjartan, Eirin, Kaja og Mathea Sørheim sa...

Din dust Agnar! Du må jo se at bilde e rett vei. Det blei tatt av Kjartan som stod ved siå av hengekøyå. Håpe alt står bra te ellers!

Eirin
Ps. Du kan føla deg beæra. Dette va mitt aller første bidrag på bloggen.

Kjartan, Eirin, Kaja og Mathea Sørheim sa...

Tante Siril!!

Kjekt å ha deg på bloggen!! Bra at studiet virke topp.

Takk for gratulasjon vedr. vår 7. bryllupsdag. Syns det har våre alt for få sånne mellinga....

Eirin

Anonym sa...

Gratulerer med bryllupsdag! Godt at de har kvarandre.
Så herlege Kaja og Filip er....

Anonym sa...

Eg har også sendt ein melding som eg ikkje har fått svar på..hehe...

Kjartan, Eirin, Kaja og Mathea Sørheim sa...

Tror vi av og til har litt problemer med å motta meldinger. Ikke gi opp, som regel går det bra!

Kjartan

Maria og Espen Tveten sa...

Jeg kan overfor Agnar bekrefte at det her ikke er snakk om et bilde feil vei. Jeg vil faktisk paastaa at jeg vet det sikrere enn noen andre. Det var nemlig JEG og ikke Kjartan som knipset dette blinkskuddet. Vel var det med Sorheims kamera, saa dette vil vi nok aldri faa en avklaring paa. Men ikke hoer paa hva Kjartan sier.
Maria

Anonym sa...

Gratulerer med bryllupsdagen i går!!! Det var eit fantastisk bryllup de hadde, og 7 år er jammen ganske voksent... me ses om 8 dager, hehe.

Hilsen ein av forloverane

Agnar Aasland sa...

Tar sjølvkritikk på dette med at bildet er feil vei! Er utrolig lei for det....
Takker for den ære å bli nevnt i din første kommentar Eirin!
Har et spørsmål til blog-redaktører: Går det an å for eieren av bloggen å fjerne uønska kommentarer? Evt hvordan?

Anonym sa...

Og "Din dust Agnar", var altså det første Eirin - med sin nyvunnede redaksjonelle frihet - skrev på sidene dine, Kjartan. Hvordan føler du deg nå?