søndag, august 21, 2005

Store endringer på bloggen!


P8060006
Originally uploaded by Sørheim.
Med et bilde av en telefonpratende Kaja vil jeg komme med en kunngjøring som sikkert vil glede mange. I løpet av uken vil denne glimrende bloggen omdøpes fra "Kjartans blogg" til "Sørheims blogg". Dette blir gjort for å inkludere min glimrende lille familie også i bloggfamilien.

Med andre ord, i løpet av uken blir bloggen Kjartan, Eirin og Kaja sin blogg. Går ut i fra at dette vil glede alle våre kjære lesere.

Til alle Kjartan fans: Vær ikke redd, det kommer fortsatt mye bra Kjartan stoff!

Obs. webadressen blir den samme

6 kommentarer:

Anonym sa...

hei
turid hær. vil bara sai at du æ så flinke å legga inn nye ting på siå di. dæ æ så jillt å sjå koss dåkke he dæ. når me får storbagajsen åkka, fårhåbentlevis innen en måne, ska me æ vær litt mair tilstede på åkka blogg...

Anonym sa...

Dette likte eg. Det var så koseleg å snakka med Kaja og Kjartan i dag. Synes det var eit fornuftig val å endra namn på bloggen...

Agnar Aasland sa...

Viser til bloggen min for forklaring på hvordan en legger inn antall treff. Ha ei god uke, vi er tilbake i dagliglivet i Stavanger fra i dag av!

Anonym sa...

Det høres ut som en god måte å inkludere familien din i livet ditt, representere et annerledes kvinnesyn i thailand, la det bli mer bergensk preg, gjøre en stor forandring uten at det er for stress, og mye annetsom det ikke er plass til i rammen av "post a comment".

Vi i fanklubben er samtidig meget lettet over at det fortsatt kommer mye Kjartan-stoff. Og tenker med glede og fryd (og gammen) på mulige bilder av Kjartan med svenske-ungkaren-sveisen.

Hilsen lederen av Kjartan fanklubb og hemmelig beundrer!

Ps! med fare for å avsløre identiteten min ser jeg helstat du Kjartan ikke leser dette:

Turid- hei Bendik her. Moro å se et livstegn fra deg. Har dere blogg? Kan ikke du gi en link dit på min blogg i tilfelle? (bendik.blogspot.com)

Anonym sa...

Så skjønt bilde av kaja!

Anonym sa...

Hei!
Ser ut som de har det fint, og det er veldig bra! artig å vere inne på bloggen! I morgon reiser vi til Grimstad og eg(Åslaug) er godt i gang med pakkinga og er elles veldig spent på å begynne.
Gler oss til å følgje med dykk vidare!