lørdag, september 03, 2005

Besøk fra Manilla


P9020020
Originally uploaded by Sørheim.
Torsdag fikk vi besøk av Ola og Eirin som for tiden jobber for Misjonsalliansen på Filippinene.

Til de av dere som ikke kjenner til Ola og Eirin så er de veldig nære venner av oss, og det er utrolig kjekt å ha de her i "nærheten". Eirin(Oftedal) utgjorde sågar 50% av Eirin(Sørheim) sine forlovere. Parantesen er ment til trøst for de forvirrede.

De skal være her på besøk helt til onsdag, og vi gleder oss veldig over det! I dag skal vi ta dem med til hotellet i Kong Jiem, og vi skal overnatte der til søndag. Satser på å ta dem med en tur over grensa til Laos også.

Vi er heldige som har så mange gode venner, både her i sør-øst Asia og hjemme i Norge. Vi håper at Ola og Eirin bare blir de første på en lang gjesteliste...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Dette såg koselig ut - kan vi koma til kaffi i ettermiddag?????

Anonym sa...

koselig billed av kaja-Eirin og ola. du må hilse dem hvis de er der ennå. Hilser fra hildur
sigmund og ikke minst Karin som er på besøk. Ole og hun reise over Sulskar til Oslo i dag.
Ha en gos dag!!!!!!!!!!!!

Agnar Aasland sa...

Kjekt med bilde av herr og fru Oftedal! Det er vel ikkje så vanskelig å bli "yndlings" for Kaia med så få konkurrenter?
Må bare gjenta at eg er imponert over frekvensen av nye artikler på bloggen deres! Hva med å bruke tiden med besøk på å innføre Fillipinerne i bloggens verden, slik at de også kan komme ut med viktige og mindre viktige opplysninger om livet i Manila?

Anonym sa...

Etter å ha kommet vel tilbake til Manila, er det bare en ting å si om uka i Pibuhn. Hærligt! Takk for oss, vi kommer igjen. Ola

Anonym sa...

Kjære gode venner!!!

TUSEN takk for fantastiske dager hos dere!! Det ble en skikkelig drømmeferie, og akkurat det vi trengte nå. Flyturen hjem gikk greit, og vi ble godt mottatt av Sefo her i huset. Takk for gjestfrihet og masse god drøs. Håper alle blir helt friske snart. Vi ses om ca tre mnd igjen, da...? Gi gullungen et kyss fra meg!

Klem fra Eirin

Anonym sa...

Jeppsi-peppsi! Må innrømma at eg har lese dei aller fleste artiklane med stor interesse - dog utan å leggja igjen kommentar. Men eg tykkjer det er skikkeleg kjekt å fylgja med dåke. Syslar med tanken om ein Asia-tur. Imidlertid er det i dag 4 veker og 6 dagar til termin - så det med tur er nok litt på sikt... Best wishes from oss 2(3) i Nattlandsveien, Bergen!

Kjartan, Eirin, Kaja og Mathea Sørheim sa...

Velkommen paa bloggen Ottar! Ser med glede fram te besoeg aa te fleire mell fra deg. Lykke te med foedsel. Hels Maria

Filipinera: Utrolig flott aa ha dokke her. Dokke e savna allerede. Me komme om ikkje saa lenge

Eirin

Anonym sa...

Eg ser at eg snart bør komma meg hjem å lera far koss han kan visa kem som skrive. Men han e vell den einaste som e anonym, så då vett dokke jo kem d e.
Akkurat nå sidde eg på internettkafe, må innom av å t for å se koss dokke har det. Nå hørre eg akkurat på Lisa Børud på min Ipod, kver gong eg hørre hu så tenke eg på dokke. Ska snaart få tag i et sånn et telefonkort sånn at eg får ringt t dokke.