onsdag, september 21, 2005

Gjensyn med Eirin


P9190094
Originally uploaded by Sørheim.
Etter en grundig gjennomgang av de ulike reportasjer fra redaksjonen, så har vi (og særlig Kjartan...) en sterk selvransakende erkjennelse. Ekjennelsen er som følger: Det er jo nesten ingen bilder av Eirin på bloggen!

Hva dette skyldes er uklart, men Kjartan avviser på det stekreste alle mulige antydninger om selvsentrerthet.

Tvert i mot så vil Kjartan bruke enhver anledning til å vise sin nydelige kone. Hun er jo utrolig flott (Kjartan anm.)!

Men, kjære lesere, fryd dere! Her er hun i all sin prakt! Bildet er tatt på det etter hvert så kjente bursdagsselskap. I fanget har hun Kaja, som igjen stolt har Elias på sitt fang.

Redaksjonens mannlige alibi lover fra nå av en hyppigere frekvens av Eirin-bilder.

4 kommentarer:

Anonym sa...

D va godt at der kom et bilde av mi kjære søster. Det e for gale at der ikkje har vert flerre av hu. Men hu kone vell lagt de inn sjøl. Kan jo tenka meg at det e du Kjartan som sjøl har lagt inn bilde av deg. Vett ikkje ka det seie om deg men....?
Akkurat nå e eg på Voss å har om fokemusikk. Her har me fått hørra ei folketona fra Masfjorden. Då tenkte eg på deg Kjartan. Men teksten va litt grov. Eg hadde ikkje trudd sånn om det folket ditt. Klem

Anonym sa...

Kjære Eirin og Kaja! Dette var eit flott bilete. Ser at Kaja tek oppgåva alvorleg.

Anonym sa...

Å så kjekt å se dere! Jeg har lest og ledd av oppkjøringshistorier og skjønner at dere har det kjekt altså! God tur til Bangkok!!

Anonym sa...

Ja der va det endelig et bilde av eirin! D va bra!!!! :) det var et fint bilde.