lørdag, november 12, 2005

Uteplassen er ferdig!


PB100046
Originally uploaded by Sørheim.
Tidligere har vi skrevet om at arbeidet på vår etterlengtede uteplass var i gang. Nå er den ferdig!

Endelig kan vi kose oss i hagen uten å bli solsteikte.

På bildet ser dere uteplassen vår der det tidligere bare var en plen. Nå har vi bygget tak, kjøpt hagemøbler og rikelig med planter og trær. For Kaja sin del er det nok likevel rusjebanen (som desverre ikke vises på bildet) som er den store atraksjonen.

Jeg, Kjartan, prioriterte denne gang et bilde av min nydelige kone på bekostning av rusjebanen. Regner med at alle, bortsett fra Kaja, har forståelse for dette.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott! Du ser jo ut som ein ekte misjonær Eirin! Terasse, palmar og skjørt!
Her må det gå an å kosa seg, eg skulle gjerne vore der her eg sit med regn og gråvær ut for vindauga....
Men det har sin sjarm dette og, det ular haustleg i dei store trea i hagen, og bakken er så godt som dekkt med brune bøkeblad. Det er november i Masfjorden.God helg, ringjer i morgon!

Anonym sa...

Gratulerer med ny uteplass - det så skikkelig koslig ut!
Kanskje kan vi "prøvesitte" den til sommeren...??
Her på Askøy er vi ikke særlig plaget av solen om dagene - regn derimot har vi nok av.

Agnar Aasland sa...

Gratulerer! Gleder oss til en kaffe i skyggen der om 2-3 mnd...

Anonym sa...

Her ser det flott ut! Men det tek nok si tid før eg er på reisefot.. men eg kan gle meg med dykk over den flotte uteplassen. Gratulerer!!

Anonym sa...

Ja, dette såg herleg ut.
Har prøvd å senda "comment" til dykk nokre gonger, men eg har nok trykt på feil knapp...
I morgon kjem tante Åshild hit. det gler vi oss til.
Ha det godt.