lørdag, desember 10, 2005

Jeg har fått besøk!


Kaja og Onkel Ørjan
Originally uploaded by Sørheim.
Nå har jeg det kjempegøy! Jeg har fått besøk av onkel Ørjan!

Han kom med flyet i går, etter at jeg egentlig skulle lagt meg, så jeg fikk være lenge våken.

Jeg hadde gledet meg i mange dager, og jeg ble kjempeglad, så glad at jeg ble litt flau også, da jeg så onkel på flyplassen.

I dag er jeg ikke flau i det hele tatt, bare kjempeglad. Som dere ser på bildet så har jeg vist onkel alle lekene mine.

Onkel hadde med seg mange fine presanger, og nå springer vi rundt i hagen og leker hele tiden!

Har ikke tid til å skrive mer..., jeg må ut og leke!

Hilsen Kaja

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Kaja og onkel Ørjan!
No har de det kjekt. Forstår godt at du blir litt falu Kaja, det betyr berre at du er ei heilt normal lita jente.
Kjekt å snakka med deg i telefonen i dag!

Anonym sa...

Håper at du får kose deg med onkel ørjan. Regner med at du har begynt å glede deg til Jul. I dag skal vi ha besøk av John og olene. De som dere bodde hos i sandnes.
mormor og far far hilser dere alle 4

Anonym sa...

Heisan Kaja

så koseligt å få besøk av Onkel Ørjan. Eg trur han syns det e liga kjekt så deg. Neste gong han komme så blir tante Siril og med. Eg sko gjerna vert der nå og, men det blir bare ekstra kjekt når eg fyssta komme ner.
E glae i dokke alle tri, eller lle fira.

Klem fra tante Siril