mandag, desember 19, 2005

Julebesøk i nytt hus


Julekaffe
Originally uploaded by Sørheim.
Nå er vi endelig godt installert i nytt (og rolig!) hus. Her trives vi allererde svært godt. Tusen takk til the Heggernes' som ville låne oss denne residensen!

I dag hadde vi vårt første julebesøk. Atter en gang var det våre gode venner, og "nesten familie", Espen, Maria og Henrik som tok turen.

Svigermor har sendt ned et godt lass med suverene eksemplarer av ganddalske julekaker. I kombinasjon med nypyntet juletre og Carolas julemusikk dannet kakene rammen rundt en tilnærmet høytidsstund.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heisan

Nå ska eg slutta å klaga. EG HAR JULAFERIE, reise hjem i mårå, ska bare bli heilt fantastisk. Men eg kjenne der e ein bismak pga det som skjedde med farfar. Eg har fonne ud at det e ca et halvt år siden dokke reise å ca et halvt år t eg komme ner t dokke, så nå har endelig komt halveis i ventinga.
Glad i dokke.

Klem fra Siril

Anonym sa...

Enn liden helsing fra Ganddal!

Lovde å helsa te dokke fra tante Weche og onkel Frithjof og Ester. Selv om det var et sjokk måten farfar døde på, så var det ikke lenge siden han sa at han fryktet et langt sykeleie. Det var godt å få tilbakemelding om at han slapp smerte og lidelse.
Setter stor pris på at Siril ville synge i begravelsen. Håper at dere kan være med og be for Ester når dere ber. Vet at hun vil sette stor pris på det og at hun trenger forbønn i denne tiden.
far/far