onsdag, januar 04, 2006

Henrik


Kaja og Henrik
Originally uploaded by Sørheim.
Jeg er veldig glad i Henrik. Vi er sammen nesten hele tiden og det er kjempegøy.

Av og til er vi sinte på hverandre fordi vi vil ha den samme leken, men når vi ikke husker det lenger så er alt helt bra igjen.

Henrik og jeg tuller masse og da ler vi kjempemye. Først så ler vi på skikkelig og så ler vi litt ekstra, presser det bare frem på en måte, fordi alle ser på oss.

Vi liker at de voksne ser på oss næmlig...

På bildet så er vi på ferie og spiser kylling i samme stolen.

Jeg er veldig glad i Henrik, og så er jeg veldig glad i Tante Bente og. I dag har Tante Bente bursdag. Gratulerer med dagen Tante!

Hilsen Kaja

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Kaja! Tusen takk for den fine hilse som jeg fikk!
Så fint at du og Henrik er så gode venner.=) Og så stoor du er blitt!=) Du får vel snart besøk av mormor og morfar? Det blir vel artigt. Eimy hilser oxo! =)
Nå må du kose deg masse og være flink pike å hjelpe mamma og pappa. Klem fra tante Bente.=)

Anonym sa...

Så bra at du har ein slik god venn, kaja! Eg har snakka med tante Bente idag, Har du?

Anonym sa...

Ja, nå er det ikke lenge til vi reiser til dere. Har litt sommerfugler i magen både mormor og norfar, Gleder oss i en hel haug til å se dere igjen. Håper at turen ned går bra på alle måter. I morgen så er vi der hos dere. Du kan tro vi gleder oss klem fra mormor og morfar.