søndag, januar 08, 2006

Hverdagen kaller


Språkstudier
Originally uploaded by Sørheim.
Så er vi der igjen, tilbake på skolebenken.

En oppstykket desembermåned, sykdom og operasjoner, flytting og ferie, julespill og "gudstjenester på thai på sparket" er tilbakelagt.

Nå er hverdagen tilbake, vår spennende og svært lite forutsigbare hverdag.

Vi studerer krøllete tegn, med tilsvarende lumske uttaler. Vi surfer på internett og drikker kaffe til en 7 dager gammel "Vårt Land".

Vi er glad Gud er den samme. I hverdag og fest, i opptur og nedtur, så er Han der og passer oss alle.

Takk til Gud som alltid er den samme!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Friskt mot med dei krøllete teikna! Det må no vere litt inspirerande å oppleve at de kan bruke det de lærer etter kvart som de lærer det?! Ofte i min utdanningskarriere stilte eg meg spørsmålet "Får eg nokon gong bruk for dette?" eller "Kor tid kan eg få praktisere det eg lærer?" Hjå dykk verkar det mest som at de må bruke det før de har lært det...

Anonym sa...

ja, ja Kjartan. eg ser at du og Espen har havna på første benk. Slik var det ikkje i mi tid. Lykke til studiet. Visst det er ein trøst så husker eg knapt ein einaste setning på Thai.

Rabenorolahy sa...

æg lure på gronnen te at guttane he flytta fram, æ dæ straff får å vær urolige elle ulydige, elle he di vårte di ivrigaste?