lørdag, september 09, 2006

Kajas verden

Kaja er familiens store hjerteknuser. Her følger et lite billedgalleri som viser noe av hva som for tiden fyller Kajas verden.

Det er nå bare halvannen uke til 19.september. Kajas bursdag! Kaja gleder seg stort, og nesten hver dag finner hun frem mammas kakeoppskrifter for å se på aktuelle bursdagskaker.

Etter barnehagetid er det diverse kunstneriske aktiviteter som står øverst på ønskelisten. Fingermaling og plastelina er topp to!

Tannpuss har fått en helt annen status de siste ukene. Det er to grunner til den positive utvikling. For det første så får Kaja selv lov til å bidra i pussingen. For det andre så har hun fått en rosa tannkrem.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kjekt å se på bilder og ikke minst få en prat over "skype" med Kaja + opphav. Det er alltid like kjekt med livstegn fra dere. Mormor er skuffet hver gang hun klikker seg inn på bloggen og der ikke er noe nytt. Men hun innrømmer at det ikke er ofte. Syns jo du er kjempeflink Kjartan. Sitter og ser på mormors selvkomponerte bunad. Er spent på Kaja,s reaksjon. Det begynner jo å nærme seg Thailands tur igjen. Vi gleder oss.
mormor og morfar

Ottar sa...

Hei Kaja! Åååå har du fingermaling... mamma tror jeg er for liten men det tror ikke jeg, for vi skal gjøre det i barnehagen snart... men jeg vil så gjerne ha sånn jeg også! Smaker den rosa tannkremen godt? Jeg har en blå. Den smaker hubba bubba sier mamma. Vet ikke hva hubba bubba er, men egentlig liker jeg pappa sin aquafresh bedre... Nå skal jeg visst sove litt. Ja ja. Håper du har det bra Kaja! Hilsen Eirik Arve

Anonym sa...

Hei Kaja!

Tenk snart er du tre år!!!! da er du stor jente da. Er det gøy med finger maling??? Kansje du kan lage et bide til tante bente??? Da ville jeg bitt veldig glad.
Og så flink du er å pusse tennene dine.... Du vil vel ikke ha besøk av karius og baktus? har du hørt om de to??? De som bodde i tennene til Jens???? Og så sa han en dag til mammaen sin. Au au jeg har så vondt i tennene mine...

Mange stoore klemmer til deg lille venn i fra tante bente og rune.

ps. Vist du går inn på pappas mail så ser du at jeg har sendt deg et bilde av Rago og Lindsey.

Maria og Espen Tveten sa...

Kaja er spesiell for mange! Vi er fire til her i Phibun som digger deg...

Anonym sa...

Tenk at du snart blir tre år, Kaja!
Jammen har du blitt stor jente. No sit det to "gamle-tanter" på Øre og beundrar deg og tenkjer at det skulle ha vore kjempe kjekt å få stikke innom og vere med på feiringa di om nokre dagar!
Kjekt å ha besøk av tante Ingvild no i helga, i alle fall. Ho helsar mykje!!

Anne Brit og Arne sa...

Hei Kaja! Tusen takk for sist, då du raust delte både rom og leiker med oss store og små frå Bangkok!
Me gler oss til å sjå bursdagskaka di, synd me ikkje får vera med å smaka (mamma'en din lager jo knall-gode kaker...

No er det berre 8 dagar att!

Inger Hanne sa...

Hei og takk for sist!
det ser ut til at deko leve bra i phibun, måtte nett inn og sjekka kors de hadde det.Må sei at eg savne thailand no altså..
For tida studerer eg Interkulturell Forståelse på NLA i Bergen, veldig spennande!Ville bare sei takk for at de tok så godt imot oss når me kom til phibun, set veldig pris på det:)Har masse fine blider fra julespillet vårt..tihi...:)
Ha det fint vidare!Vær velsigna!

Klem Inger Hanne fra teamet:)