tirsdag, september 12, 2006

Heggernes på besøk

De fleste av dere vil sikkert huske at vi var tre familier som reiste sammen til Thailand. Familiene Tveten, Sørheim og Heggernes.

Vi følte oss utrolig priviligerte som fikk reise ut til tjeneste omgitt av slike gode venner og kolleger. Både Tveten og Heggernes ville vært å finne på øverste hylle dersom vi på egenhånd skulle få sette sammen vårt "dream team".

Det var derfor veldig kjedelig at Heggernes, grunnet sykdom, måtte reise hjem etter kort tid. Vi har helt fra deres avreise kjent et stort tomrom etter dem.

I dag var derimot gjensynsgleden stor da Tore, Mildred, Filip og Elias dukket opp på flyplassen i Ubon. Denne gang for å være våre gjester i de to kommende uker.

De gode bånd ble så godt som umiddelbart nyetablert, både for voksne og barn. For oss er det godt å merke at de bånd som knytter oss sammen gjennom våre delte erfaringer og vårt vennskap stadig er like sterke.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Hils masse til Mildred fra meg. "Gammel" Molde venninne:). Hei til dere andre også:)
Klem Ingvild

Kari og Knut Fr. Sørheim sa...

Dette var kjekt! Heks alle.

Kari og Knut Fr. Sørheim sa...

............... heks?????!!!!! det var hels :)

Anonym sa...

Så koselig med besøk av Heggernes! Håper du får deg noen cafe turer, Eirin. Her er livet forandra med et lite nurk som tar all oppmerksomhet og stort sett styrer familien..det er stort.

Anonym sa...

Gratulerer med dagen i dag Kaja. Tenk at du e 3 år. Då e du store altså. Eg håpe du får ein veldig fin bursdag, med mange presanger å åpne. Kanskje du ska ha selskap og? D syns eg va kjempe kjekt når eg va litt mindre. Kanskje eg får snakkt me deg i dag, men eg e ikkje heilt sikker. Har prøvd å ringa, men det va Penn som tok ann trur eg. Nå ska eg snart jobba igjen. Ska spisa sammen me noen jenter og gutter i 3. klasse. Eg får hb at de greie å sitta stille i dag.
Klem fra tante Siril