fredag, oktober 12, 2007

Vi har ikke glemt det!

Den største skandalen knyttet til det forsvunnede internett er uten tvil den manglende dekning av begivenheten dere her ser avbildet. Knerten Kaja er blitt 4 år!

Til de som måtte frykte at vi hadde glemt dette av, kan vi berette at det slett ikke lar seg gjøre. Kaja har de siste 6 mnd daglig minnet oss på den store begivenhet. Når endelig den store natten og dagen kom var det slett ikke lett å sove, men desto lettere å våkne.

19.september 2007 ble i alle fall en god og minnerik dag for vår herlige datter. Takk til alle dere der hjemme som husket på henne med gaver, telefoner og mailer. Her er et utvalgt knippe bilder fra begivenheten.





3 kommentarer:

Anonym sa...

Så nydelig fin du var på gebursdagen din Kaja! Hura for deg!! Huser fortsatt på kor kjekt det var å treffe deg i sommar. Stor klem frå Ingebjørg

nina sa...

Gratulerer med dagen Kaja!!! Det så ut som en knakende gøy bursdag og en nydelig kake! Jeg skulle vært der og lekt med dere, det hadde vært så gøy!! Hilsen nina:)

Anonym sa...

Endelig va der bilder fra dagen din Kaja. Tante Siril har gleda seg lenge t å se de. Nå hb eg at det ikkje e lenge t eg får snakka litt me deg og. Du må kosa deg veldigt masse i Mukdahan, å eg e veldigt glae for at eg ska ner å treffa deg om ca 4 mnd. Tante Siril e nå på jobb, ska laga omelett med elevane mine i dag. Eg får hb at de greie å ver liga flinke å laga mad som det du e.

E glae i dokke alle tri.

Klem fra tante Siril