mandag, oktober 10, 2005

Kajas lekeplass


PA100032
Originally uploaded by Sørheim.
Her ser dere et bilde fra uteområdet i barnehagen. Er det ikke flott?!? Både foreldre og barn er meget godt fornøyd med hvordan barnehagen fungerer. Ute har de mange lekeapparater, disser, sandkasse, sykler osv. Barna har det rett og slett helt topp!

For tiden er det bare et stort minus. Det er at Filip (Heggernes) har reist hjem til Norge for en tid. Han er med sine foreldre som har en permisjon på ubestemt tid pga. helsemessige årsaker. Filip er en strålende gutt som virkelig er savnet i barnehagen, og vi andre savner dem alle fire! De er glimrende mennesker som vi gleder oss stort til å treffe igjen.

Så, vi benytter muligheten til å hilse så mye til Mildred, Tore, Filip og Elias. Utrolig glad for å kjenne dere!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei og takk for sist. det var kjekt å treffe dere og bli bedre kjent med dere. Jeg hadde 2 flott uker sammen med dere, og jeg er stadig inne på nettsidene deres for å se hvordan det går med dere. Kjekt å se at dere savner Mildred og Tore, men det vil nok gå en tid før de kan tenke på å reise tilbake. Må bare ta en dag om gangen og se hvordan det går med Mildred. Kjekt å se at dere har det bra, og nå når jeg har vært der kan jeg se for meg en del av de stedene dere skriver. Jeg har hatt litt mail-kontakt med din far etter at jeg kom tilbake, Kjartan. Det er kjekt. Har noe felles me dere og Mildred og Tore. Ha det godt og hils de andre kjente. Torbjørn

Anonym sa...

Oj for en fin barnehage! Det var gøy å se! Det ser jo bedre ut enn mange barnehager her i området...
Kjempekjekt å føge dere på bloggen!
Hilsen Maria

Anonym sa...

Hei Kaja.
Bestemor har veldig lyst til å koma å skubba fart i deg på dissa! Det er gøy! Bestemor var forresten ikkje så glad i å dissa når ho var liten, ho vart så lett kvalm, blir du det skal tru?

Anonym sa...

Den barnehagen blei eg imponert av. Trur ikkje så mange har det noge bedre i Norge. Det e så kjekt å veda at dokke alle har det bra.
Klem fra Siril

Anonym sa...

Hei, Kjartan. Kunne du sendt ein e-post til meg, Rune Minde på r.minde@online.no. Skulle gjerne hatt kontakt ang. Misjonsmessa i Knarvik den 5. nov. er usikker på om eg har fått rett e-post adr. til deg.
Rune