onsdag, oktober 12, 2005

Karaoke


PA110039
Originally uploaded by Sørheim.
I Thailand er karaoke en folkesport. Til glede for noen kanskje, men til en ikke udelt glede for vestlige ører...

I går hadde vi en karaokekveld hjemme hos Marit og Satad. Tror ikke vi kan skrive hjem om nye stjerneskudd på pophimmelen, men vi hadde det gøy.

Kaja var middels interessert i den til tider sure sangen. Hun våknet bare til live da vi prøvde å inkludere de små med kjente toner fra Lisa Børud.

Ellers synes hun det var vel så gøy å lage perlebilder sammen med de andre barna i huset. Å legge små perler på enda mindre pigger er vel heller ikke Kaja sin nådegave, men iveren var det ingenting å si på. Resultatet kan vel få ca samme karakter som Espen og Kjartan sine vokale versjoner av lokale thaipop sanger...

3 kommentarer:

Ottar sa...

Herlig med karaoke! Jeg skulle gjerne vært der!! Det er bare dødsgøy! Jeg fikk vel ikke helt dreisen på perlebrett jeg heller, Kaja, men det har gått meg bra i livet for det :) Forresten finnes det noen store perler med brett.. egentlig for små barn, men for meg funka det supert! Kos dere!

Anonym sa...

Hei, eg kan ikkje lova at eg e med på karakoe , men nå har eg bestilt flybilleter te thailand! reise her ifra 8 dec. sende mail for utfyllende info...

Kjartan, Eirin, Kaja og Mathea Sørheim sa...

Utrolig bra Ørjan!!! Vi gleder oss stort alle tre! Du blir vårt første besøk fra Norge, og vi gleder oss til å introdusere deg for "karaokens land".