lørdag, april 01, 2006

Rom 814

Vi er naa i ferd med aa avslutte et fantastisk spennende og motiverende moete her i Udon Thani.

Det er utrolig hvordan sammenhengende moetevirksomhet en hel uke til ende kan faa Kjartans blod til aa bruse i kroppen. Ingenting er mer spennende enn en god runde rundt visjoner, droemmer og radikale misjonstanker! Noen vil kanskje stille spoersmaal angaaende undertegnedes tilregnelighet, men slik er jeg skrudd sammen...

Jeg har i denne uken hatt den store glede av aa dele rom med min gode kollega Knut Hallen. En glimrende mann som bidrar sterkt til at samtalen ikke stilner av selv om vi i nattens mulm og moerke trekker oss tilbake til rom 814.

I morgen skal vi reise over grensen til Laos for aa delta ved gudstjeneste i hovedstaden Vientiane. Deretter setter vi oss paa flyet til Bangkok der det aarlige misjonaermoetet finner sted.

Eirin og Kaja er allerede trygt paa plass i Bangkok, og det er ingen tvil om at morgendagens gjenforening blir en gledelig begivenhet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håpar de får det fint på misjonærmøte. Hels Mette!
Eg har prøvd å ringja deg Eirin i veka som var, men kom ikkje gjennom på linja, kom berre til ei hyggeleg thaidame....

Agnar Aasland sa...

Bra du er i ditt ess Kjartan! Er spent på om "mine" folk i Laos klarte å orne opp i diverse papirer mens dere var der.