søndag, mai 21, 2006

Kaja og pannekaken

I dag har Kaja sitt forhold til pannekaker hatt en rivende utvikling. Siden jul har vi forgjeves prøvd å venne henne til denne godbiten fra mammas meny. Søling, putling og surmuling har vært gjengangstonen. Faktisk så har hun aldri smakt så mye som en smule pannekake. Som far som datter, man bare VET at denne matretten ikke er av det gode.

Men, i dag kom gjennombruddet, og det var litt av en forløsning vi var vitne til. Vi lar nok en gang bildene tale for seg selv. Bildet øverst viser den vante surmuling, de to nederste den omtalte forløsning.

Heretter er pannekakefest en forenende familiebegivenhet hos Sørheim's.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Kaja!!!!
Pannekaer er kjempe godt....
Du var fin paa bildene....

Stor Klem Fra tante bente

Anonym sa...

Eg likte best det bestikket eg Kaja. Kan eg få låna det av deg ein gong. Det va koseligt å snakka me deg i går, å faktisk skriva litt på msn me deg i dag.
Det va nogen koseligge g`er og andre bokstaver. Her får du et svar fra meg: lifhjosdijflzsdnczacf dkvsdkv kdsgggggggggggggggggg ggggggggg.

Klem fra tante Siril

Anonym sa...

Pannekakefest ! Gleder meg til å være med. Har jo laaang erfaring på området må vite. I dag kommer ester, morfar og muligens onkel Ørjan på middagsbesøk, da står bankebiff og vaffelkaker på menyen. da skulle du ha vært med så hadde vi nok fått is i tillegg. Her er fortsatt kaldt sommervær, eneste trøst er at det blir mindre plenklipping når det er så kaldt. Ønsker dere en god dag og kanskje en pannekakefest om ikke så lenge
momor og morfar