fredag, august 18, 2006

Hektet av lasset?

Mange ville kanskje tro at nyheter fra kristennorge ikke når frem til en liten landsby i nordøst-Thailand. Noen vil nok tenke (og noen kanskje håpe...) at familiene Sørheim og Tveten var fullstendig hektet av lasset i den hjemlige kirkedebatt og kun var opptatt av thailandske tegn, lyder og skikker.

Dette kan vi i tilfelle på det sterkeste tilbakevise. En fast post i vår daglige rutine er å tråle diverse norske aviser og blader. På bildet ser vi Eirin som presenterer våre fire viktigste kilder; avisene Vårt Land og Dagen, og bladene Misjonstidende og Agenda 3:16.

Denne uken er det særlig en nyhet vi følger med ekstra interesse. Våre gode venner og støttespillere i IMI-Kirken skal 21.-27.august spre godhet i Stavanger by. Vi er stolte av vår menighet der hjemme, og ønsker lykke til med dette flotte initiativet! Vi ber for dere.

1 kommentar:

Anonym sa...

Heisan
Nå e det lenge siden eg har skreve noge på bloggen dokkas, så nå va det vell på tide. D virke som dokke fylle bedre me enn det eg gjørr. Akkurat for tidå e eg så trøtte, at eg ikkje får me meg noge syns eg. Begynte på jobb denne ugå. Det va spennanne, men kjenne at der e møje som foregår oppe i håve. Det komme ikkje t å bli et slakkeår akkurat, men t nå virke det bra. Veldig mange kjekke folk, å så blir det jo ekstra bra når elevane komme på mandag. Hvis ikkje mor har sagt det, så ska eg ha heimkunnskap og norsk 2 dette året. Veldig herligt å ikkje ha så møje å tenka på.
Forresten så trur eg at kanskje eg og må få meg Web-kamera snart, sånn at eg får sitt dokke når eg snakke me dokke.
Mange mange klemma fra tante Siril