søndag, november 26, 2006

"Sjønnas"


















Er jeg nydelig eller?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempesøt!:) klem fra Camilla Frafjord

Maria og Espen Tveten sa...

Du e skikkelig skjønn, Kaja!!!

Anonym sa...

Kjære Kaja- min!
Visst er du nydelig! Nå har jeg akkurat spist sjokoladekake, og nå skal jeg legge meg.
Savner deg masse! Skal hilse fra Elias.
Suss fra Filip

Anonym sa...

Nyyyydelig! Velkommen til jul!

Anonym sa...

Det er du! Heilt unik!

Anonym sa...

Nydeli!!!!! Åsså kjekt når du sang for meg foran Web-kamera! Glede meg VELDI te å treffe deg igjen i sommar!!!! Har nedtelling...

Anonym sa...

Hei lille venn!

Du er nydelig!

Du kan tro at tante savner deg, og har jempe lyst ti å sitte meg på flyet ned til dere..... Men jeg tror jeg skal vente ti dere kommer til norge i sommer......

Stooooor nattakos i fra tante!

Anonym sa...

Ja du e bare heilt fantastisk sjønne. Du e den besta jentå som fins. Tante Siril sitte å sjekke billetter til påsken, men ser at det allerede e dyrere. Tante Siril savne alle tri så masse, å syns det e for lenge t sommer.

Men ka gjørr dokke i uke 8. Då har eg vinterferie. Komme t å ringa ein dag, sånn at eg får snakkt skikkelig me dokke.

Mange klemmer fra Siril

Berit sa...

Ingen tvil om det nei! Så har du pene foreldre også da! Jeg har forresten født siden sist, og syns jo at min egen lille vidundergutt er ganske nydelig også...! Sjekk bloggen min da vel!!

Anonym sa...

At 50% bergenser kan bli såpass bra, er ikke mindre enn et stort under. Skal love å servere deg noe annet enn kylling og ris før vi kaster oss over pakkene på aftå, miss Kaja.