fredag, mai 18, 2007

17.mai i Bangkok

Her kommer noen bilder som dokumenterer at vi har feiret 17.mai på typisk norsk og tradisjonelt vis. Barnetog, korpsmusikk, spikerslåing, boksekasting, isspising, brusdrikking osv., var besørget av ambassadøren i Bangkok.

For spesielt interresserte kan vi vise til bilder som også finnes på VG-nett! Ikke verst at Akersgata fanger opp 17.mai-feirende misjonærer i det fjerne østen.

Nå nyter vi gode dager i Hua Hin sammen med Tvetens. Her blir vi frem til tirsdag. Herlig!!!





6 kommentarer:

Anonym sa...

Såg ut som dokke koste dokke veldigt. Kaja; like du godt 17 mai? Trur kanskje det kjekkare me 17 mai i Bangkok enn det e i Norge, men eg hadde ein veldigt fine dag her i Oslo. Nå ska eg egentligt pakka siste rest før mormor, morfar og onkel Ørjan komme for å hjelpa meg me å flytta. De e på vei. Nei, nå må eg fortsetta.
Klem fra Siril

Anonym sa...

Hei på dere. Flott at dere hade ein fin 17-mai feiring i Bangkok. Såg Kjartan i VG sitt bilde-show fra 17-mai feiring rundt om i verden. Skulle gjerne vore med dere og slappet av i Hua Hin nokon dager. Kanskje neste år.......
Vi husker på dere.

Klem fra fam. Heggernes

ane marie sa...

Så fint du hadde pynta deg på 17. mai Kaja! Jeg tenker dere hadde en kjempefin dag:) Kos deg sammen med Henrik og Marte i Hua Hin! Der ville jeg vært nå også, for her bare regner det idag..

Anonym sa...

Såg ut som ein flott 17. mai feiring! Vår 17. blei feira i Amsterdam, uten flagg, korps osv...
Men ei flott flott langhelg i ein flott by!
Ellers så e Thailand-billetane i boks! Glede oss VELDI te å besøke dåke!

Berit sa...

Dere er nydelige!

Anonym sa...

Where's Waldo (alias Kjartan)?
http://www1.vg.no/bildespesial/bildearkiv/5360/1179389675.27665.jpg

Her i Stavanger gikk det litt roligere for seg med en beskjeden kristihimmelfartsdag feiring.